Icon diplome

Het grootste netwerk van zelfstandige zorgprofessionals in België

Veelgestelde vragen

  • Zorgprofessional
  • Opdrachtgever
Wat als ik nog geen ondernemingsnummer heb?

Je kan gratis een account aanmaken en opdrachten bekijken zonder ondernemingsnummer. Wil je je kandidaat stellen voor een opdracht en deze effectief uitvoeren, dan heb je wel een geldig ondernemingsnummer nodig. Heb je er nog geen? Via onze partner Acerta regel je dat snel en eenvoudig, en ontvang je je ondernemingsnummer vaak al binnen enkele uren! Start via Acerta.

Welke stappen moet ik doorlopen na registratie?

Nadat je een account hebt aangemaakt op ClickCare, kan je meteen opdrachten in je regio bekijken en je hiervoor als kandidaat stellen. Gebruik de filters op taal, regio en diploma om snel de opdrachten te vinden die het best bij jou passen. Bij het aanmelden voor een opdracht kan je het vakje aanvinken om, indien je geselecteerd wordt door de opdrachtgever, de opdracht automatisch te bevestigen. Ben je nog niet zeker dat je de opdracht wil aannemen, bijvoorbeeld omdat je je ook voor andere opdrachten wil aanmelden? Laat het vakje dan beter nog even uit.

Voor je je als kandidaat begint te stellen voor opdrachten, zorg dat je profiel volledig is aangevuld. Voeg je ervaring netjes en precies toe, samen met je gegevens zoals je** visumnummer en ondernemingsnummer** (of** RIZIV-nummer** als je in de thuisverpleging wil werken), en de nodige documenten zoals je verzekeringsbewijs en uittreksel uit het strafregister. Zo vergroot je je kans op een goede match.

Voor welke opdrachten kan ik me kandidaat stellen?

Je kan je aanmelden voor alle opdrachten die matchen met jouw diploma en talenkennis.

Wat betekent het als ik me aanmeld voor een opdracht?

Als je je kandidaat stelt voor een opdracht komt je status op “in afwachting” te staan en betekent dit dat je beschikbaar bent en de opdracht wenst uit te voeren. De opdrachtgever zal hierna een keuze maken uit de kandidaten. Je kan ervoor kiezen om op je profiel bij instellingen de functie aan te zetten “automatische bevestiging van opdrachten. Heb je deze functie aangevinkt, dan zal je, als de opdrachtgever jou uitkiest, meteen ingepland zijn voor deze opdracht.

Bij iedere opdracht krijg je tevens de vraag of je deze functie wil aan- of uitzetten voor die betreffende opdracht. Zet je de functie uit-dan zal je nog een tweede keer moeten bevestigen of je de opdracht al dan niet gaat uitvoeren nadat je gekozen werd.

Meld je je aan op een opdracht die start binnen de 24u? Dan wordt je automatisch ingepland als de opdrachtgever jou uitkiest. Dit kan je niet afzetten. Werk je de eerste keer via ons platform en wil je je aanmelden voor een opdracht die binnen de 24u start? Dan dien je wel nog een tweede keer te bevestigen als je uitgekozen wordt.

Ik kan me niet aanmelden voor opdrachten

Als je je registratie hebt afgerond en je profiel is ingevuld, maar je kan je nog niet aanmelden voor opdrachten, dan ligt dat meestal aan een ontbrekend visumnummer of een ondernemingsnummer dat niet (meer) actief is. Heb je hulp nodig? Contacteer ons gerust via info@clickcare.be.

Wat is een "match"?

Je hebt een match met een opdrachtgever als deze jou heeft uitgekozen voor de opdracht. Je krijgt een melding via mail of een notificatie in de app als een opdrachtgever jou heeft uitgekozen om de opdracht uit te voeren. Afhankelijk of de opdracht binnen de 24u begint of je hebt aangevinkt dat je meteen ingepland wil worden voor de opdracht, ben je meteen ingepland voor de opdracht. Heb je dit niet aangevinkt, dan dien je nog een tweede keer te bevestigen. Hierna ontstaat er een match. De status van je opdracht komt nu op gepland te staan.

Opgelet, heb je een match? Dan dien je de opdracht uit te voeren.

Hoe wordt het contract tussen mij en de opdrachtgever geregeld?

Via ClickCare sluit je als zelfstandige zorgprofessional geen klassiek arbeidscontract af, maar een samenwerkingsovereenkomst per opdracht. Zodra jij een opdracht aanvaardt en de opdrachtgever jouw aanmelding bevestigt, ontstaat er een “Match”, wat geldt als het contract tussen jullie beiden. ClickCare is daarbij enkel de tussenpartij die het platform en de facturatie verzorgt, maar geen partij in de inhoud van de overeenkomst. De afspraken over uren, tarief en uitvoering liggen vast in die Match. Opdrachten worden telkens op de 1e en 15e van de maand gefactureerd, en zowel jij als de opdrachtgever kunnen de geregistreerde uren betwisten tot 48 uur voor die datum. Worden ze niet betwist, dan worden de uren als definitief en dus te factureren beschouwd.

Hoe maak ik meer kans op een match?

Je vergroot je kans op een match door je profiel volledig en professioneel aan te vullen. Een volledig bijgewerkt CV geeft opdrachtgevers snel een goed beeld van jouw ervaring en vaardigheden. Kies een duidelijke, vriendelijke profielfoto die vertrouwen uitstraalt, en vermijd vakantiefoto’s of onscherpe beelden. Voeg een uittreksel uit je strafregister toe aan je profiel, want zorginstellingen geven vaak de voorkeur aan kandidaten die dit kunnen voorleggen. Geef duidelijk aan voor welke zorgtypes je inzetbaar bent, zoals pediatrie of spoed, en voeg extra certificaten of specialisaties toe. Hoe vollediger en professioneler je profiel is ingevuld, hoe groter de kans dat je snel gematcht wordt met een geschikte opdracht.

Kan ik contact opnemen met de opdrachtgever?

Nog geen match? Dan kan je geen rechtstreeks contact maken met de opdrachtgever. Een match? Dan krijg je de contactgegevens van de opdrachtgever. Deze zijn zichtbaar als je op het platform de opdracht opent waarvoor je bent ingepland. Vanaf dan kunnen jullie elkaar rechtstreeks contacteren.

Wat is de duur van een opdracht?

Een geplaatste opdracht omvat alle uren en dagen voor die opdracht. Je moet alle opgegeven momenten van deze opdracht beschikbaar zijn alvorens je je aanmeldt voor de opdracht. Heb je een vraag over de duur van een opdracht of ben je beschikbaar voor maar een deel van de opdracht? Neem dan contact op met info@clickcare.be en we bekijken samen wat er mogelijk is.

Hoeveel word ik betaald voor een opdracht?

Op de overzichtspagina staat duidelijk het uurtarief weergegeven per opdracht. In het detail van de opdracht zie je ook de volledige opdracht. Je kan dus vooraf zien hoeveel je betaald zal worden om de opdracht uit te voeren. Opdrachtgevers bepalen volledig zelf het uurtarief. ClickCare heeft hier geen aandeel in, maar we adviseren altijd marktconforme tarieven. In het detail van de opdracht zien je altijd de verdienste (aantal uren x uurtarief) ook het bedrag waar de 7% servicevergoeding van ClickCare al van werd afgehouden kan je hier raadplegen.

Hoeveel kost het gebruik van Clickcare voor mij als zorgprofessional?

Registreren, opdrachten bekijken en je kandidaat stellen voor een opdracht is helemaal GRATIS. Enkel bij een match wordt er 7% (incl BTW) van het factuurbedrag afgehouden voor het gebruik van ClickCare.

Zowel het bedrag inclusief als exclusief de 7% servicevergoeding voor ClickCare kan je transparant zien bij iedere opdracht.

Wat als ik langer gewerkt heb dan in de opdracht opgegeven?

Zowel jij als de opdrachtgever kunnen de geregistreerde uren van een opdracht betwisten. Dit doe je via de knop “betwisten” bij de opdracht. Zo kan je de effectief gewerkte uren aanpassen.

Belangrijk: opdrachten worden automatisch gefactureerd op de 1e en de 15e van elke maand. Als geen van beide partijen (zorgprofessional of opdrachtgever) de uren meer dan 48 uur vóór die datum betwist, worden de ingegeven uren automatisch als aanrekenbaar beschouwd en dus gefactureerd.

Wanneer je een opdracht betwist, krijgt de opdrachtgever hiervan een melding en kan hij reageren met “akkoord” of “niet akkoord”:

Reageert de opdrachtgever niet binnen 72 uur, dan worden de betwiste uren automatisch als te factureren beschouwd.

Gaat de opdrachtgever akkoord, dan worden de betwiste uren gefactureerd.

Gaat de opdrachtgever niet akkoord, neem dan contact op met info@clickcare.be zodat we samen de situatie kunnen bekijken.

Een opdracht is beëindigd zodra je alle geplande dagen hebt uitgevoerd en de status op “voltooid” staat.

Wat betekenen de statussen: In afwachting, gepland, uitgevoerd, betwist, voltooid?

In Afwachting: je hebt je kandidaat gesteld voor een opdracht, deze kandidatuur is in afwachting. Als de opdrachtgever jou uitkiest en je vinkte aan om automatisch te bevestigen of je bevestigtde opdracht manueel, dan komt je status op 'gepland' te staan.

Gepland: een opdrachtgever heeft jou geaccepteerd voor een opdracht. Jij bent nu ingepland om de opdracht uit te voeren en wordt verwacht op de aangegeven datum en locatie.

Uitgevoerd: de opdracht werd uitgevoerd, maar nog niet gefactureerd. Er kan nog betwist worden.

Betwist: zie: Wat als ik langer heb gewerkt dan in de opdracht opgegeven?

Voltooid: de opdracht is uitgevoerd en wordt gefactureerd.

Bemiddeld: als je niet tot een akkoord bent gekomen voor de gepresteerde uren die betwist werden, komt je status op bemiddeld te staan

Kan ik mij aanmelden voor meerdere opdrachten?

Ja dat kan. Word je ingepland voor een opdracht? Dan vervallen automatisch alle andere aanmeldingen.

Waarom ben ik niet weerhouden voor de opdracht?

Als je je kandidaat stelt voor een opdracht, zal de opdrachtgever een kandidaat uitkiezen op basis van zijn/haar profiel, ervaringen, reviews, recente werkervaringen op de plaats van de opdracht etc. Redenen waarvoor je niet weerhouden wordt voor een opdracht kunnen de volgende zijn:

  • Je profiel sluit niet aan bij de opdracht. Tip: vul je profiel goed aan met al je ervaringen en diploma’s, zie ook Hoe maak ik meer kans op een match?
  • Er zijn verschillende kandidaten voor deze opdracht. Soms zijn er wel 20 of meer kandidaten voor 1 opdracht, de kansen om voor deze opdracht gekozen te worden zijn dan redelijk klein.
  • Geen nood, we hebben altijd een groot aanbod aan opdrachten online dus neem zeker een kijkje bij onze openstaande opdrachten!
  • De opdrachtgever wenst kandidaten die meerdere opdrachten beschikbaar zijn. Tip: meld je aan voor meerdere opdrachten van dezelfde opdrachtgever.
  • De opdrachtgever wenst kandidaten die reeds gekend zijn bij hen.
Kan ik een aanmelding voor een opdracht annuleren?

Je hebt je kandidaat gesteld voor een opdracht en je wil je kandidatuur intrekken? Staat je status nog op “in afwachting”? Dan is het mogelijk om je kandidatuur terug in te trekken door op rechts boven“ kandidatuur intrekken” te klikken.

Opgelet! Staat je opdracht op gepland, dan kan je de opdracht niet annuleren via het platform. Opdrachtgevers rekenen in de eerste plaats op je aanwezigheid. Kan je toch niet aanwezig zijn door ziekte of overmacht?

Breng in de eerste plaats de opdrachtgever en ClickCare zo snel mogelijk minimaal per mail op de hoogte. Start de opdracht die je wil annuleren binnen de 24u - contacteer telefonisch en per mail de Opdrachtgever en mail ClickCare. Je bent hier zelf verantwoordelijk voor. ClickCare kan dan het nodige doen om de aanvraag te annuleren.

Annuleer je binnen de 7 dagen voor aanvang van je opdracht, dan vragen we om binnen de 48u een ziekteattest of attest van overmacht in te dienen. Heb je geen attest? Dan kan er 100 euro schadevergoeding aangerekend worden. Annuleer je meer dan 2x in de periode buiten de 7 dagen voor aanvang van je opdracht en heb je geen ziekteattest of attest van overmacht? Dan kan er 100 euro schadevergoeding aangerekend worden.

Annuleer je niet en ben je niet aanwezig op je opdracht zonder te verwittigen? Dan wordt er 250 euro schadevergoeding aangerekend. De opdrachtgever heeft in bovenstaande gevallen ook steeds zelf in het recht om zelf een schadevergoeding te vorderen.

Lees dus goed de Algemene Voorwaarden inzake annulaties na (onderaan op onze website) alvorens je annuleert.

Hoe verloopt het facturatie- en betalingsproces?

ClickCare zorgt voor de volledige facturatie. Elke twee weken (op de 1e en 15e van de maand) factureren we per zorgverlener alle opdrachten met de status 'voltooid'. Zodra de facturen beschikbaar zijn, ontvang je een melding en kan je ze downloaden via je profiel. Daar vind je:

  • een gedetailleerd betaaloverzicht,
  • een factuur van jou aan de opdrachtgever voor de geleverde prestaties (selfbill),
  • en de factuur van ClickCare voor de servicevergoeding.

ClickCare stuurt de facturen rechtstreeks door naar de opdrachtgever en volgt de betaling actief op. Zodra de opdrachtgever heeft betaald, storten wij het bedrag direct op jouw rekening, met aftrek van 7% servicevergoeding (incl. 21% btw). De gemiddelde doorlooptijd bedraagt 4 tot 6 weken.

Wanneer word ik betaald?

Zodra wij de betaling van de opdrachtgever ontvangen, storten wij het bedrag direct door naar jouw rekening, met aftrek van de 7% servicevergoeding (incl. btw). Gemiddeld gebeurt dit binnen 4 á 6 weken na de factuurdatum, afhankelijk van wanneer wij het bedrag van de opdrachtgever ontvangen.

Hoe zit het met BTW en mijn statuut als zelfstandig zorgverlener bij ClickCare?

Als zelfstandig zorgverlener behoud je je statuut als vrij beroep en ben je vrijgesteld van BTW op je zorgprestaties. Er wordt dus geen BTW aangerekend op je uurtarief. De servicevergoeding die je aan ClickCare betaalt (5,8% excl. BTW / 7% incl. BTW) is wél onderhevig aan BTW. Dit is standaard, omdat het gaat om een dienstverlening en niet om zorgprestaties. Deze kosten zijn aftrekbaar en kunnen opgenomen worden in je boekhouding.

Welke verzekering heb ik nodig?

Als zelfstandige zorgverlener ben je verplicht om een verzekering voor beroepsaansprakelijkheid af te sluiten. Daarnaast mag je bijvoorbeeld ook andere verzekeringen afsluiten, zoals een verzekering Gewaarborgd Inkomen, zodat je bij ziekte of een ongeval een vervangingsinkomen ontvangt tijdens je herstelperiode.

Heb ik een boekhouder nodig?

Als zelfstandige zorgverlener kan je je boekhouding eenvoudig zelf bijhouden, maar dat hoeft niet. Onze partner Dexxter biedt alle ClickCare-leden een korting bij het aansluiten op hun platform. Ontdek Dexxter.

Meer informatie over boekhouding en aftrekbare kosten kan je op onze blog vinden.

Hoe kan ik een zorgprofessional kiezen?

Als je je opdracht online hebt geplaatst, kunnen zorgprofessionals zich hiervoor aanmelden. Daarna kan je bij “openstaande opdrachten” en “aanmeldingen” zien hoeveel en welke zorgprofessionals zich kandidaat hebben gesteld voor je opdracht. Je kan één van hen selecteren op basis van het profiel. In het overzicht zie je ook of een zorgprofessional al eerder in jouw zorginstelling heeft gewerkt. Daarnaast kan je via het harticoontje zien welke zorgprofessionals je als ‘favoriet’ hebt aangeduid. Via hun ClickCare-cv krijg je alle informatie over hun ervaring en opleidingen, zodat je een goed onderbouwde keuze kan maken.

Wat gebeurt nadat ik een zorgprofessional kies?

Heb je een zorgprofessional geaccepteerd? Dan krijgt hij/zij hiervan een melding ter bevestiging. Zodra de kandidaat bevestigt, wordt hij/zij ingepland. Als de zorgprofessional ‘automatische dubbele bevestiging’ heeft aangeduid, hoeft die niet meer handmatig te bevestigen en wordt de opdracht automatisch ingepland. Start de opdracht binnen 24 uur, dan is een dubbele bevestiging niet meer nodig. Zodra je één kandidaat accepteert, worden de andere kandidaten automatisch verwittigd dat de opdracht is ingevuld. Daarna ontvang je de contactgegevens van de zorgprofessional om eventuele verdere afspraken te maken.

Wat is een "match"?

Wanneer je een kandidaat accepteert voor je opdracht, krijgt de zorgprofessional hiervan een melding ter bevestiging. Zodra de zorgprofessional de opdracht bevestigt, ontstaat er een match. Als de zorgprofessional ‘automatische dubbele bevestiging’ heeft aangeduid, hoeft die niet meer handmatig te bevestigen en wordt de opdracht automatisch ingepland. Start de opdracht binnen 24 uur, dan is een dubbele bevestiging niet meer nodig. De zorgprofessional met wie je een match hebt, zal de opdracht uitvoeren.

Kan ik een opdracht verwijderen van het platform?

Ja, dat kan als er nog geen match is. Ga naar de opdracht, druk op de drie puntjes bovenaan rechts en kies ‘verwijder opdracht’.

Opgelet! Heb je wel al een match, dan neem je contact op via info@clickcare.be. Zie ook Kan ik een geplande opdracht annuleren? .

Kan ik een geplande opdracht annuleren?

Een geplande opdracht kan je niet zelf annuleren via het platform, maar enkel door contact op te nemen met info@clickcare.be. Je verwittigt daarnaast zelf de zorgprofessional, aangezien die zijn beschikbaarheden vrijhoudt om jouw opdracht uit te voeren.

Als opdrachtgever kan je een opdracht kosteloos annuleren wanneer dat meer dan 7 dagen voor de startdatum gebeurt. Annuleer je binnen 7 dagen, dan kan dat enkel zonder kosten bij overmacht en als je dit tijdig per e-mail meldt. Zonder geldige reden kan ClickCare een schadevergoeding aanrekenen.

Lees dus zeker hieromtrent even onze Algemene Voorwaarden inzake annulaties na.

Kan een zorgprofessional meerdere shiften op een dag werken?

Al onze zorgprofessionals zijn zelfstandig, zij bepalen zelf of zij meerdere shiften op een dag willen werken of niet. Zij zijn hiervoor niet gebonden aan wetgeving.

Ik ben tevreden van een zorgprofessional en wens deze graag meerdere/extra dagen in te plannen?

Wil je dat een zorgprofessional een extra dag werkt die niet voorzien werd in je opdracht? Dan plaats je een extra opdracht waarop de kandidaat zich aanmeldt. Je kan ook steeds mailen naar info@clickcare.be en dan kan ClickCare de opdrachten inplannen met de betreffende kandidaat.

Wat als een zorgprofessional langer/korter gewerkt heeft dan voorzien?

Als de geplande uren niet overeenkomen met de in de praktijk gepresteerde uren, kunnen zowel de zorgprofessional als de opdrachtgever deze betwisten via de knop “betwisten” bij de betreffende opdracht. Doe dit bij voorkeur binnen 48 uur na de uitvoering, en in elk geval uiterlijk 48 uur vóór de facturatiemomenten (1 en 15 van de maand); worden de uren niet tijdig betwist, dan gelden ze automatisch als definitief en te factureren. Bij een betwisting krijgt de andere partij een melding en heeft die 72 uur om te reageren met “akkoord” of “niet akkoord”: zonder reactie worden de betwiste uren te factureren, bij akkoord worden de aangepaste uren gefactureerd, en bij “niet akkoord” neem je contact op met info@clickcare.be zodat ClickCare bemiddelt.

Wanneer de zorgprofessional zonder verwittiging niet komt opdagen, is de opdrachtgever niet verplicht om de opdracht te betalen.

Wat betekenen de statussen: In afwachting, gepland, uitgevoerd, betwist, voltooid?

In afwachting: een opdracht staat op In afwachting wanneer je een kandidaat hebt bevestigd, maar hij/zij nog niet heeft gereageerd op die bevestiging. Je kan de kandidaat nog weigeren als hij/zij niet tijdig bevestigt of als je toch een andere kandidaat wil selecteren. Let op: als een opdracht binnen 24 uur start, hoeft de zorgprofessional niet meer dubbel te bevestigen en verandert de status automatisch naar gepland zodra je de kandidaat kiest.

Gepland: een opdracht is gepland wanneer je een kandidaat hebt aanvaard voor een opdracht. De opdracht werd nog niet uitgevoerd maar is gepland.

Uitgevoerd: De opdracht werd uitgevoerd, maar nog niet gefactureerd. Er kan nog betwist worden.

Betwist: zie vraag “Wat als een zorgverlener langer/korter gewerkt heeft dan voorzien?”.

Voltooid: de opdracht is uitgevoerd en kan gefactureerd worden.

Bemiddeld: er is nog geen akkoord over de betwiste uren. Tot dit is uitgeklaard tussen beide partijen blijft de status op bemiddeld staan.

Hoe gebeurt de facturatie ?

ClickCare stelt een selfbill op in naam van de zorgprofessional en int het factuurbedrag op één centrale rekening. Naast de selfbill en het betaaloverzicht ontvang je ook een factuur van ClickCare voor de servicevergoeding van 14%, exclusief 21% btw. Beide documenten worden samen in één overzicht per e-mail bezorgd.

De facturatie gebeurt op de 1e en 15e van elke maand. Op die data worden alle opdrachten met de status voltooid gebundeld per zorgverlener, en wordt de servicekost van alle opdrachten samengevoegd. De opdrachtgever beschikt vervolgens over 14 dagen om de factuur te betalen, volgens de bepalingen in onze Algemene Voorwaarden.

Kunnen facturen ook via Peppol verstuurd worden?

Ja, dat kan. Facturen kunnen nu al via Peppol verstuurd worden. Je kan in je profiel aanduiden dat je facturen via Peppol wil ontvangen. Vanaf 2026 wordt het gebruik van Peppol bovendien verplicht; vanaf dat moment kunnen facturen enkel nog via Peppol ontvangen worden.

Hoe gebeurt de uitbetaling?

ClickCare ontvangt de betaling van de opdrachtgevers, betaalt de zorgverleners uit en bezorgt hen de nodige bewijsstukken. ClickCare betaalt de zorgprofessionals uit als het geld van de opdrachtgevers werd geïnd. ClickCare volgt elke betaling actief op en zorgt ervoor dat zorgprofessionals tijdig en correct vergoed worden. Hoe sneller de betaling door de opdrachtgever gebeurt, hoe sneller ook de zorgprofessional zijn vergoeding ontvangt.

Hoeveel kost een zorgprofessional?

Bij ClickCare bepaal je als opdrachtgever zelf hoeveel je per uur betaalt voor een zorgprofessional. Stel je een bedrag voorop dat lager is dan het gemiddelde uurtarief voor de betreffende zelfstandige zorgprofessionals, heb je minder kans op een match.

Is de nood hoog en je stelt een hoger tarief voorop, is de kans op een match groter.

De zorgprofessionals die via ClickCare werken zijn allemaal zelfstandigen met een eigen verzekering, sociale zekerheid, vervoerskosten, materiaal zo nodig etc. Het tarief dat je aan de zorgverlener betaalt omvat al deze kosten.

Bij ClickCare gaat 95% van het gespendeerde bedrag ook effectief naar de zorgprofessionals. We streven naar een eerlijk verloningssysteem zonder hoge uitzendfees.

Wat zijn de gemiddelde uurtarieven voor zelfstandige zorgprofessionals?

De opdrachtgever bepaalt vrij het uurtarief van de zorgprofessional. Er wordt niet met extra toeslagen gewerkt. ClickCare geeft richtlijnen voor marktconforme tarieven. Onderstaande bedragen geven de gemiddelde minimum tarieven aan die de kans op een match vergroten:

Zorgkundigen

  • Week: 45 euro per uur
  • Weekend/Nacht/Feestdag: 55-60 euro per uur

Verpleegkundigen

  • Week: 50-55 euro per uur
  • Weekend/Nacht/Feestdag: 65-70 euro per uur

Apothekers

  • Week: 50-55 euro per uur
  • Weekend/Nacht/Feestdag: 65-70 euro per uur
Wat zijn de kosten voor het gebruik van ClickCare?

Je betaalt enkel aan ClickCare als er een opdracht effectief werd uitgevoerd. Registreren en plaatsen van opdrachten is volledig GRATIS. Heb je een match en werd er een opdracht uitgevoerd? Dan betaal je als opdrachtgever 14% (Excl. 21% btw) op het factuurbedrag van de zorgprofessional voor het gebruik van ClickCare. Deze kost wordt altijd vooraf berekend en is duidelijk zichtbaar wanneer je een opdracht plaatst. Je weet dus vooraf wat de zorgprofessional + ClickCare zal kosten.

Voor welke regio kan ik een opdracht plaatsen ?

Opdrachten voor verpleeg-en zorgkundigen kunnen geplaatst worden in heel België. Opdrachten voor apotheken kunnen geplaatst worden in Vlaanderen vanaf 1 juni 2024.