Zowel jij als de opdrachtgever kunnen de geregistreerde uren van een opdracht betwisten. Dit doe je via de knop “betwisten” bij de opdracht. Zo kan je de effectief gewerkte uren aanpassen.
Belangrijk: opdrachten worden automatisch gefactureerd op de 1e en de 15e van elke maand. Als geen van beide partijen (zorgprofessional of opdrachtgever) de uren meer dan 48 uur vóór die datum betwist, worden de ingegeven uren automatisch als aanrekenbaar beschouwd en dus gefactureerd.
Wanneer je een opdracht betwist, krijgt de opdrachtgever hiervan een melding en kan hij reageren met “akkoord” of “niet akkoord”:
Reageert de opdrachtgever niet binnen 72 uur, dan worden de betwiste uren automatisch als te factureren beschouwd.
Gaat de opdrachtgever akkoord, dan worden de betwiste uren gefactureerd.
Gaat de opdrachtgever niet akkoord, neem dan contact op met info@clickcare.be zodat we samen de situatie kunnen bekijken.
Een opdracht is beëindigd zodra je alle geplande dagen hebt uitgevoerd en de status op “voltooid” staat.