Icon diplome

Het grootste netwerk van zelfstandige zorgprofessionals in België

Inschakelen van zelfstandige zorgverleners via eCalcura

Bent u voor uw woonzorginstelling, revalidatiecentrum of psychiatrisch centrum op zoek naar flexibele zorgverleners en wil u hiervoor graag zelfstandige verpleeg-en/of zorgkundigen inschakelen via het platform ClickCare?

Dan kan u de prestaties van deze zelfstandige zorgverleners inbrengen via eCalcura.

Wat is eCalcura?

“eCalculra” is een webtoepassing om tegemoetkomingen te berekenen en daarover gegevens uit te wisselen met:

Meer info over eCalcura en tegemoetkomingen vindt u terug via Zorg en Gezondheid.

Hoe werkt het?

  1. Vanaf het moment dat een opdracht op gepland staat, wordt er automatisch een digitale samenwerkingsovereenkomst opgesteld tussen de zorginstelling en de betrokken zorgprofessional. Deze overeenkomst is afgestemd op de algemene voorwaarden van ClickCare en kan eenvoudig worden gedownload door de betreffende opdracht te openen.
  2. Heeft de zorgverlener de opdracht uitgevoerd in uw zorginstelling? Dan ontvangt u een factuur in naam van de zorgverlener.
  3. Op uw account kan u bij “ bevestigde opdrachten” de nodige gegevens van de zorgverleners die gewerkt hebben in 1 Excel-document ontvangen door op “exporteren” te klikken. Op deze manier beschikt u over de nodige gegevens om de prestaties in te voeren in eCalcura.

Ter info

De standaardovereenkomst die wij aanbieden op de website is niet verplicht. U kan zelf ook een overeenkomst opmaken en laten ondertekenen door de zorgverlener.

Let wel op, we verwijzen in dit kader ook graag even naar Artikel 8 in onze algemene voorwaarden betreffende het niet rechtstreeks afsluiten van (andere) contractuele overeenkomsten zonder de tussenkomst van ClickCare.

Voor zorgverleners die via ClickCare in uw instelling werken, dient u in e-Calcura het contracttype 'zelfstandige ondernemingscontract' te selecteren.

Heeft u nog vragen? Neem dan zeker contact op via info@clickcare.be

Andere blogs